sâmbătă, 17 martie 2012

AMUZANT - "Mă aşteptam la această întrebare foarte bună. Nu m-aţi crezut în decembrie când v-am spus că nu doresc să fiu ministru al Economiei. Vă pregătesc o surpriză. La momentul potrivit veţi şti", le-a spus ea jurnaliştilor, fiind întrebată dacă intenţionează să candideze pentru preşedinţia unui consiliu judeţean.De asemenea, Sulfina Barbu, preşedintele OFPDL, a spus că în cadrul PDL sunt discuţii pe această temă, care nu au fost finalizate, dar "este posibilă candidatura unei femei pentru preşedinţia unui consiliu judeţean".Andreea Paul Vass şi-a declarat nemulţumirea pentru că în prezent doar puţin peste 3% din primarii din România sunt femei. "Luptăm pentru o miză în care tandreţea feminină şi delicateţea politică să şi găsească locul bine meritat în rândul candidaţilor", a spus prim-vicepreşedintele OFPDL. Nu în ultimul rând, prim-vicepreşedintele PDL a anunţat "schimbarea brandului politic", renunţând să mai folosească numele de fată Vass, noul său nume fiind Andreea Maria Paul. "Este o chestiune personală, m-am căsătorit acum doi ani şi jumătate, am o fetiţă minunată şi am ales să am un nume identic cu al ei şi al soţului meu. Mi-a creat o dificultate de brand în spaţiul public, dar acum mă numesc Andreea Maria Paul. Purtăm de trei generaţii în familie numele de mijloc Maria", a spus ea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cancelarul german Angela Merkel, care i-a oferit susţinerea sa lui Nicolas Sarkozy, este deranjată de schimbarea poziţiei candidatului la preşedinţia Franţei şi exclude participarea sa la unul dintre mitingurile electorale ale acestuia, scrie presa germană, relatează AFP.

Cancelarul Merkel, preşedinta partidului german CDU, şi-a manifestat iritarea în faţa colaboratorilor săi apropiaţi după ce a aflat că Sarkozy nu mai doreşte prezenţa sa în cadrul unui miting, scrie săptămânalul Der Spiegel în ediţia online de sâmbătă.



Ea i-a transmis acest lucru celui vizat câteva zile mai târziu, în cadrul summit-ului Uniunii Europene (UE) de la Bruxelles, potrivit aceleiaşi surse.

Totuşi, continuă revista germană, Merkel nu ar fi, până la urmă, atât de nemulţumită că nu merge să îl susţină pe candidatul UMP (dreapta), din cauza declaraţiilor recente pe care Sarkozy le-a făcut cu privire la imigraţie.

Preşedintele în exerciţiu a ameninţat cu retragerea Franţei din spaţiul Schengen, în cazul în care acordurile europene privind libera circulaţie nu sunt revizuite.

Sarkozy a afirmat miercuri că Angela Merkel va veni "la moment sau altul" în cursul campaniei electorale "să vorbească despre Europa" cu el.