duminică, 14 iulie 2013

Mesajul meu pentru ponta,sova si baieteii astia necopti ....

Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova, a declarat că promisiunea USL de a crea 1 milion de noi locuri de muncă în următorii 8 ani se va materializa, deoarece strategia Guvernului pentru a atinge această ţintă se derulează în acest moment conform planului.  "Promisiunea noastră faţă de cei care ne-au ales a fost că vom crea un milion de noi locuri de muncă în următorii 8 ani. Până acum, într-un an de guvernare, efectivul salariaţilor stabili din economie a crescut cu 100.000. În continuare, mizăm pe dezvoltarea unor sectoare strategice, cum ar fi energia şi agricultura. În perioada următoare, în România vor fi făcute investiţii de 10 miliarde de euro, care pot crea 50.000 de noi locuri de muncă. Dorim să profităm de faptul că USL a scos România din izolarea pe plan extern, pentru a atrage noi şi noi investiţii, nu doar din Europa, ci şi din alte zone ale lumii, cum sunt SUA sau China. Mă bucură faptul că fac parte dintr-un guvern care acţionează strategic şi depun, alături de colegii mei din Guvern, toate eforturile pentru a duce la capăt angajamentele pe care ni le-am luat faţă de români. În toată această perioadă a mandatului am lucrat pentru atragerea de mari investitori în România", a declarat Dan Şova. De asemenea, Şova a afirmat că în primul an de guvernare USL s-a concentrat pe dobândirea stabilităţii economice şi politice, urmând ca perioada 2013-2016 să fie dedicată creşterii şi consolidării economiei naţionale.  "Perioada 2012-2013 a fost destinată obţinerii stabilităţii politice şi economice. Am încheiat cu succes acordul cu FMI, am deblocat fondurile europene, am realizat dreptate socială, am oprit jafurile din bani publici care aveau loc la Hidroelectrica, la Oltchim, la Poşta Română şi am făcut ca România să devină atractivă pentru investitorii străini", a mai spus Dan Şova.
Mesajul meu pentru magarul asta pui de securisti mincinosi si lichele : La vârsta mea pot spune : Să-ți fie rușine pentru cum minți,să-ți fie rușine că ești tânăr ,ai viața în față și-ți bați joc de tine,oamenii nu uită,va veni vreme să ne cereți voturile,ce credeți că veți primi voi cei care le-ați avut(voturile) și ați jucat sârba pe sufletele noastre,cu ce obraz ne veți chema la vot?...cu ce proiecte sperați să creați locuri de muncă?...în afară de agricultură (și asta cu ajutorul celui de sus) nu merge nimic în țara asta,crâncenă minciună promisiunea voastră !păcat de țara asta ,păcat de noi cei care nu avem nici o speranță pentru copii noștrii,pentru noi , mare păcat !

Niciun comentariu: