![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEim0K6OfcExK99e5uRNayRHb03Vr8OkyK3lOGTNDa1obQX65qDvqjxiWgYnBJAVMooAEdU-6NdcT09ePx2afrNmw1lvJ8ERqiVKxcfB7N2wp_AByBrPu5ckpoz6X8ynFTyBWKN7kxeXQu86/s1600/dd.jpg)
Componentele pentru motor sunt produse de GE Aviation - Unison Engine Components, fabrică înfiinţată în 2002 pe platforma fostei uzine Turbomecanica Bucureşti. "Fabrica este dotată cu cele mai avansate echipamente de producţie din Europa şi are aproximativ 100 de specialişti, oferind o capacitate extinsă de producţie pentru familiile de motoare cu reacţie comerciale CFM56 si CF34. În prezent, peste 50% din producţia globală pentru aceste două linii de motoare este acoperită cu piese produse în România", a declarat Cristian Colţeanu. „Unitatea de producție GE Aviation din București deja a început să furnizeze anul trecut piese pentru motorul GEnx și în viitorul aproapiat va furniza componente pentru noul motor LEAP. 50% din cererea globală de piese necesare pentru a produce noile camerele de ardere pentru LEAP vor fi fabricate în București până în 2016. Motorul LEAP va dota noile aeronave A320neo (Airbus), Boeing 737 MAX și C919 (COMAC, China). GE investeste considerabil în proiectare, în procesul de fabricație și de testare pentru a se asigura că noul motor LEAP va depasi succesul CFM56, care este motorul comercial cel mai apreciat din istorie, de mai bine de 30 de ani” au declarat reprezentanţii GE România.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu