marți, 19 martie 2013

SOFIA BULGARIA - "O anchetă a Parchetului administrativ suprem a constatat încălcări masive în perioada de facturare (...). Parchetul a solicitat Agenţiei de reglementare în domeniul energiei (DAKEVR) să declanşeze o procedură de retragere a licenţei CEZ", a declarat Ţaţarov pentru postul bTV.
Procurorul a mai cerut DAKEVR să aplice o amendă pentru fiecare caz în parte de încălcare. El a reproşat Agenţiei că nu şi-a făcut datoria ca reglementator, "aprobând fără nicio problemă numeroase cheltuieli" ale CEZ.
Contravaloarea facturilor la energie electrică în ianuarie a fost dublă faţă de decembrie, din cauza unei creşteri a preţului energiei şi unei perioade de facturare mai lungi decât de obicei.
Primirea factruilor de către clienţi a declanşat manifestaţii zilnice împotriva sărăciei în întreaga ţară. Protestele s-au îndreptat împotriva Guventului şi întregii clase politice şi au condus la demisia, pe 20 februarie, a Guvernului conservator condus de Boiko Borisov.
DAKEVR a anunţat că va lua o decizie în legătură cu licenţa acordată CEZ pe 16 aprilie.
Parchetul efectuează, de asemenea, anchete asupra practicilor la nivelul altor două societăţi de distribuţie a energiei, compania austraică EVN şi cea cehă Energo Pro.
Noul Guvern interimar, care se ocupă de afacerile curente până la alegerile anticipate de la 12 mai, a anunţat sâmbătă un audit internaţional în sectorul energetic din Bulgaria. Auditul va arăta dacă există posibilităţi dereducere a preţurilor energiei, a declarat pentru postul de televiziune Nova Asen Vasilev, ministrul bulgar al Economiei şi Energiei.

luni, 18 martie 2013

Criminalii Germani ...

Totul a inceput cu un foc, ce a izbucnit anul trecut pe port-containerul german MSC Flaminia, aflata in apele Atlanticului. Au urmat inca alte cateva explozii la bord. Un marinar a murit, altul este dat disparut. Saptamani in sir, navei cu 150 de containere cu continut periculos la bord nu i s-a dat permisiunea sa acosteze, pentru a-si repara avaria. Pe Flaminia n-au vrut-o nici englezii, nici francezii, nici chiar olandezii, in vreun port al lor. Dupa o lunga ratacire pe ape, nava a fost, in sfarsit, tractata la Wilhelmshafen. Insa nici acolo nu a facut multi pui. Vineri 15 martie, nava avariata si cu resturi otravitoare in burta a pornit in directia Romania.
„E insotita de doua slepuri“, transmite Radio Bremen. Cu cateva zile inainte, Bild online, din surse dpa (Deutsche Presse Agentur) anunta sec miscarea: „Nava urmeaza a fi reparata intr-un santier naval romanesc“.

„Intr-un port din Romania urmeaza a fi taiate containerele topite si resturile de metal din portiunea arsa a navei“, explica radio-ul din Bremen, pe pagina sa online.
„Startul sau a fost oprit in mod repetat. Restrictiile de mediu din Germania si Romania au intarziat plecarea. Caci in interiorul navei se gaseste inca un amestec noroios si ruginos care n-a putut fi evacuat. Romania trebuie prin urmare sa garanteze ca si aceste resturi nocive vor fi regulamentar debarasate“, mai relateaza sursa citata, care s-a ocupat intensiv de caz. Din informatiile obtinute de aceasta, calatoria Flaminiei spre portul romanesc va dura zece zile. Deducem ca, in jurul datei de 25 martie, Flaminia va fi in apele romanesti si la mana cea priceputa a mesterilor romani. Ar fi de lauda, daca n-ar fi, poate, de plans. Caci rar se intampla ca nemtii, stiuti asi in tehnica, sa nu-si poata rezolva singuri o reparatie. Mai degraba e vorba de continutul neprecizat din containerele de pe Flaminia, care i-au speriat atat pe ei, cat si pe alti europeni, ce nu au permis acostarea navei avariate in porturile lor. Un marinar a murit dupa primul incendiu la bordul navei, in iulie anul trecut, pe cand Flaminia naviga dinspre coasta de est a USA, cu directia Bremerhaven. Al doilea, un barbat de 41 de ani, a decedat mult mai tarziu, in urma unui nou incendiu. El fusese transportat de urgenta intr-o clinica portugheza.
Dupa refuzul de acostare in diverse porturi europene, navei i s-a permis, in sfarsit, sa intre in apele germane si a fost acostata in portul „apelor adanci”, inca neterminat, Jade-Weser de la Wilhelmshaven. „Nu se scurge nimic din vapor. Aceasta a fost si conditia pentru a putea intra in apele germane”, preciza Comando-ul de avarie din port, pentr Radio Bremen.
Desi s-a luat decizia transbordarii containerelor ramase intacte, operatiunea s-a lovit mereu de greutati si intarzieri. Anul trecut in septembrie, „containerul cu role de hartie de pe Flaminia a atins din nou o temperatura de 200 de grade. Prin interventia pompierilor din Wilhelmshaven, aceasta a putut fi redusa la 35 de grade”, transmitea pe atunci, Comando-ul de avarie din port.
Atat focarele de incendii repetate, cat si decesele celor doi mateloti sunt in atentia procuraturii germane. Pe cand era parcata in portul din Marea Nordului, „o echipa de experti in stabilirea cauzelor forensice ale avariilor produse de incendii urma sa inspecteze nava”, anunta Radio Bremen. Tot pe atunci, comando-ul de avarie din Cuxhaven „a interzis zborul, in zona in care se afla Flaminia”. Purtatoarea de cuvant a comando-ului a descris aceasta initiativa ca „simpla masura de precautie”.
Cat de simpla a fost si este problema Flaminiei, doar altii o stiu. Cert este ca ea a ajuns sa starneasca protestele ecologistilor si pescarilor din zona, iar apoi a ajuns pe masa de lucru a politicienilor din guvernul regional. Acum insa, dupa opt luni de „foiala”, navei avariate si resturilor dubioase care colcaie in intestinele ei li s-a gasit o noua destinatie. Au fost trimise la romani.
Hotia si tilharia  nelegiuitilor  actualei U.E. este mult mai veche (fara sa mai amintim de jefuirea popoarelor din America, Africa, Asia, timp de sute de ani) la greci este din 1831 cind a venit neamtul otto, la bulgari in 1878 cu neamtul alexandru de battenberg si din 1887 cu neamtul ferdinad de saxa-coburg, iar la noi cu hohenzollern in 1866. De atunci am primit “binefacerile“ barbarilor occidentali : democratie, capitalism, comunism, ateism, multiculturalism, masonerie... privatizari, liberalizari, investitori....prin aceste blestematiii viclene am fost exploatati si jefuiti de resurse naturale, jefuiti de suflet. Trebuie sa fim nationalisti!

Cit de indobitocit la suflet a ajuns sarmanul om modern, care s-a lasat amagit de viclenia mentalitatii societatii de consum capitaliste?! Pervertirea simturilor si a sufletului este de-dreptul diabolica: numesc adevarul minciuna, si minciuna adevar, lumina intuneric, si intunericul lumina!!!! Toate acestea din cauza pacatului: mindrie, egoism, lacomie de bani, desfriu, pornografie, droguri.....promovate prin mijloacele de indobitocire in masa, pe care nelegiuitii occidentului apostaziat au pus monopol.

Faptul ca economia, statul da faliment, se datoreaza tradatorilor care s-au vindut pe bani(de ce nelegiuitii promoveaza dictatura banului?) Ei falimenteaza, submineaza statul, economia, pentru ca s-au lasat corupti de nelegiuitii corupatori, oculta iudeomasonica, apitalistii din occident. Noi nu putem sa muncim, sa ne administram singuri? Putem foarte bine, dar nu sintem lasati!!!! Trebuie sa fim nationalisti si patrioti !

duminică, 17 martie 2013

Germania isi reduce cheltuielile bugetare si transmite un mesaj de austeritate Europei. Germania a prezentat planuri de reducere a cheltuielilor si echilibrare a bugetului, ignorand apeluri ale zonei euro pentru stimularea economiei, inaintea unei reuniuni a liderilor UE unde se va discuta despre cresterea economica. Bugetul Germaniei pentru 2014, in care cheltuielile sunt reduse cu peste 5 miliarde de euro, la sub 300 de miliarde de euro, reprezinta "un mesaj puternic pentru Europa", a declarat ministrul de Finante, Wolfgang Schauble , potrivit Financial Times citat de Mediafax.

Alber Holding iese la export cu apartamente romanesti. Alber Holding este singura companie romaneasca prezenta cu stand la Mipim. Cu interese in special in zona de vest a tarii, conglomeratul de afaceri Alber Holding cauta debuseuri si in exterior, iar primele tinte sunt Budapesta, unde holdingul dezvolta prin intermediul ARED cateva sute de apartamente si Viena, oras in care o alta firma din grup, Mara, are impusa de actionari pornirea constructiei a 100 de apartamente pana la sfarsitul anului 2014. Alber Holding a vandut pana in prezent circa 2.500 de locuinte cu o valoare de 41 de milioane de euro.

sâmbătă, 16 martie 2013

Shengen, UE...prostii ...ia de vezi "cruda realitate"...

Halucinant ! Ceea ce parea in urma cu o luna o noua sansa la viata s-a transfomat intr-un cosmar pentru omul de afaceri britanic John Moore, 57 de ani. Moore efectuase un transplant cardiac la clinica “All Saints” din Londra, inima provenind de la un donator din Romania. Operatia a fost caracterizata de medici ca o reusita iar pacientul si-a revenit spectaculos. Dar odata ajuns acasa, omul a inceput sa se comporte straniu: nu manca decat graunte, dormea in picioare si refuza sa paraseasca grajdul proprietatii. Asa s-a descoperit ca inima nu era de om, ci de cal. Interogati de reporterii nostri, reprezentantii autoritatilor romane implicate au declarat ca organul fusese etichetat corect, doar ca numele MURGU DOREL a fost interpretat gresit: inima nu provenea de la un tinar de treizeci de ani numit Dorel Murgu, ci de la un murg batran si orb, pe nume Dorel, lovit de tren in dreptul unei localitati obscure pe nume Bolintin Valley. Politiile din cele doua tari au deschis o ancheta. (Daily Mail)-----------------------MAI AFLAM CA LA PLAFAR SE DESFASOARA O AMPLA ANCHETA DEOARECE S-AU VANDUT 50 DE TONE DE CEAI COADA SORICELULUI CARE LA ANALIZE S-A DOVEDIT A FI COADA CALULUI.

Prostiile Guvernului Romaniei

*Guvernul nu a decis, încă, Transferul Transelectrica şi Transgaz la Ministerul Finanţelor nu a fost decis, încă, de Executiv, susţin surse guvernamentale. De dimineaţă, circulă intens zvonul că trecerea celor două companii din surbordinea Ministerului Economiei la cel de finanţe ar fi fost inclus într-o anexă la hotărârea privind organizarea Ministerului Finanţelor, adoptată, ieri, de Guvern.
Surse guvernamentale susţin că transferul comopaniilor va avea loc în perioada următoare.
---
*Schimbări în Consiliul de Supraveghere
Consiliul de Supraveghere al Transelectrica are noi membrii, în urma deciziei de astăzi a acţionarilor. Potrivit unor surse din companie, noii membrii sunt Andrei Maioreanu, Radu Puchiu (consilier al premierului Victor Ponta), Costin Gheorghe (expert independent IT) şi Andrei Pogonaru.
Din vechiul Consiliu rămân pe poziţii Dumitru Pârvulescu, Ovidiu Artolopescu şi Radu Bugică (reprezentant Fondul Proprietatea), mai afirmă sursele noastre.
Dumitru Pârvulescu şi Ovidiu Artolopescu au fost numiţi în Consiliul de Supraveghere de Daniel Chiţoiu, pe vremea când era ministru al Economiei. Transelectrica şi Transgaz vor trece din subordinea Ministerului Economiei în cea a Ministerului Finanţelor, a hotărât aseară, Executivul, susţin surse apropiate situaţiei.
Astfel, autorităţile noastre vor să ducă la îndeplinire o prevedere a legislaţiei europene care stipulează trecerea transportatorilor de energie şi gaze în subordinea unui proprietar diferit de cel care controlează producţia.  Ziarul BURSA a publicat în exclusivitate informaţia despre transferul celor două companii încă din 11 ianuarie.