sâmbătă, 26 martie 2016

Nora fostului șef al SRI, Virgil Măgureanu acuză, într-un interviu la Romania TV, că cel mai căutat român, Codruț Marta, ar fi fost ucis, iar fostul președinte al României, Traian Băsescu știe multe detalii.  "Am fost la acea masă. Mie mi s-a părut o glumă. La un moment dat, Dragoș Dobrescu s-a enervat și a zis: ăsta trebuie să dispară! Da, mă, îl îngropăm într-o pădure, lângă București. După 10 zile, a venit soțul meu, verde la față, și a zis că a dispărut Marta, ăștia l-au omorât. Eu cred că toată lumea știe că această persoană a fost ucisă, dar ne facem că nu vedem, toată lumea tace. Sunt interese mult mai mari, la niveluri foarte mari. De la președintele României în acel moment, Traian Băsescu, în jos. Toată lumea ascunde această crimă. Cel mai bun prieten al lui Elan Schartzenberg era, în acea perioadă, Vasile Cămărăscu, șeful SRI pe București. La aceeași discuție s-a mai vorbit și despre o secretară, despre care ulterior s-a aflat că s-a sinucis, dar nu a fost sinucidere, ci a fost lichidată. Am scris în denunț cine era la masă, cine era la discuții și în strânsă legătură. Erau oameni cu funcții importante, oameni care luau parte la diverse mese. Am auzit de o sumă de 10 milioane de euro. Marta era responsabil de o tranzacție. Supărarea domnilor de la acea masă venea pentru că nu mai știau unde sunt banii respectivi. Soțul meu mi-a cerut să nu vorbesc cu nimeni niciodată despre acest subiect. Fostul meu soț a fost foarte șocat, era verde la față, nu-i venea să creadă când a aflat ce a pățit Codruț Marta. Și el se temea de acest grup. Acești oameni sunt foarte influenți. Am auzit, la discuții, despre autocare cu votanți pentru Traian Băsescu. Dragoș Dobrescu, Walter Florian și alții sunt printre oamenii care dădeau bani pentru campania lui Traian Băsescu din 2009", a spus, la România TV, Alina Măgureanu, fosta noră a lui Virgil Măgureanu, cel care a condus SRI între 1990-1997, potrivit stiripesurse.ro.

Niciun comentariu: