Dobânzile negative practicate de băncile centrale afectează industria transportului maritim din lume, amânând procesul de consolidare de care aceasta are nevoie, potrivit directorului general al gigantului danez A.P. Moeller-Maersk A/S, informează Bloomberg, potrivit Agerpres. Din cauza actualului climat de politică monetară, "consolidarea se va derula mult mai lent, pentru că este uşor pentru bănci să menţină în viaţă companii de shipping cu probleme", susţine directorul general al A.P. Moeller-Maersk A/S, Nils Smedegaard Andersen. Un exemplu în acest sens este cazul Hanjin Shipping Co., cea mai mare companie de shipping din Coreea de Sud şi numărul opt mondial, care este în mijlocul procesului de restructurare a datoriilor. Săptămâna trecută, băncile au acceptat să restructureze datoriile, cu condiţia ca toţi creditorii, inclusiv deţinătorii de obligaţiuni, să fie de acord.
vineri, 20 mai 2016
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu