Spiritele sunt extrem de inflamate pe frontul 
nevazut al servicilor secrete. Si asta nu pentru ca „agenturili straine” si-ar 
fi bagat coada, ci pentru ca, mai nou, comunitatea informationala din Romania 
este zguduita de tupeul afisat de ofiterii acoperiti ai DGIPI, care au ajuns sa 
se infiltreze pe capete la conducerea a nenumarate 
institutii.
„Buba” cea mare a miscarii strategice ofensive a controversatei „Doi s’un sfert” nu o constituie prezenta agentilor la acest nivel guvernamental de reprezentare, ci faptul ca respectivele misiuni sub acoperire au loc „pe teritoriul” unor ministere care nu intra sub nicio forma sub incidenta legala de acoperire a activitatii Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna a MAI. Ceea ce surprinde si mai mult insa este frenetica implicare a „puilor de Vulpe” – trecuti nu de mult sub directa conducere a sefului Guvernului – in derularea unor contracte economice intens monitorizate de catre alte structuri de informatii, care au serioase suspiciuni privind legalitatea acestora. „Cuibul” de la Transporturi - De altfel, in ultima vreme, chiar si extrem de discretul, pana acum, Gelu Oltean nu s-a sfiit sa-si deconspire tot mai des prezenta la diverse manifestari festive derulate de structuri din MAI, el ajungand sa ia chiar loc la prezidiul de onoare! Iar faptul ca actuala conducere a DGIPI se simte pe cai mari este dovedit si de filajul tot mai agresiv si la vedere pe care subordonatii lui Gelu Oltean il fac „obiectivelor” aflate in vedere, chiar daca este vorba inclusiv de demnitari, inalti functionari publici sau membri ai altor servicii secrete. Insa niciunde nu se regaseste mai bine pozitia de forta adoptata de cei de la „Doi s’un sfert” decat la Ministerul Transporturilor, institutie care a ajuns practic sa colcaie de ofiteri acoperiti, la cel mai inalt nivel. Iar acestia, mai ales dupa venirea lui Dan Sova in „Palatul CFR”, s-au asezat vartos la „butoanele” negocierilor paralele purtate pentru atribuirea a tot felul de contracte si organizarea unor licitatii, operatiune derulata concomitent cu anularea altora anterioare. Si, chiar daca masurile exceptionale de securitate luate recent in sediul Ministerului Transporturilor, la ordinul direct al lui Dan Sova, sunt unele fara precedent, sursele noastre sustin ca actiunea de identificare a „cartitelor” DGIPI a fost deja incheiata. Ramane insa de vazut scopul real al misiunii de aici a agentilor „Doi s’un sfert”, dintre care unii au fost pusi pe importante functii de conducere, in unele cazuri chiar cu incalcarea flagranta a legii. Ceea ce ar putea indica urgenta bagarii pe „felia” Transporturilor a acestora.
„Buba” cea mare a miscarii strategice ofensive a controversatei „Doi s’un sfert” nu o constituie prezenta agentilor la acest nivel guvernamental de reprezentare, ci faptul ca respectivele misiuni sub acoperire au loc „pe teritoriul” unor ministere care nu intra sub nicio forma sub incidenta legala de acoperire a activitatii Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna a MAI. Ceea ce surprinde si mai mult insa este frenetica implicare a „puilor de Vulpe” – trecuti nu de mult sub directa conducere a sefului Guvernului – in derularea unor contracte economice intens monitorizate de catre alte structuri de informatii, care au serioase suspiciuni privind legalitatea acestora. „Cuibul” de la Transporturi - De altfel, in ultima vreme, chiar si extrem de discretul, pana acum, Gelu Oltean nu s-a sfiit sa-si deconspire tot mai des prezenta la diverse manifestari festive derulate de structuri din MAI, el ajungand sa ia chiar loc la prezidiul de onoare! Iar faptul ca actuala conducere a DGIPI se simte pe cai mari este dovedit si de filajul tot mai agresiv si la vedere pe care subordonatii lui Gelu Oltean il fac „obiectivelor” aflate in vedere, chiar daca este vorba inclusiv de demnitari, inalti functionari publici sau membri ai altor servicii secrete. Insa niciunde nu se regaseste mai bine pozitia de forta adoptata de cei de la „Doi s’un sfert” decat la Ministerul Transporturilor, institutie care a ajuns practic sa colcaie de ofiteri acoperiti, la cel mai inalt nivel. Iar acestia, mai ales dupa venirea lui Dan Sova in „Palatul CFR”, s-au asezat vartos la „butoanele” negocierilor paralele purtate pentru atribuirea a tot felul de contracte si organizarea unor licitatii, operatiune derulata concomitent cu anularea altora anterioare. Si, chiar daca masurile exceptionale de securitate luate recent in sediul Ministerului Transporturilor, la ordinul direct al lui Dan Sova, sunt unele fara precedent, sursele noastre sustin ca actiunea de identificare a „cartitelor” DGIPI a fost deja incheiata. Ramane insa de vazut scopul real al misiunii de aici a agentilor „Doi s’un sfert”, dintre care unii au fost pusi pe importante functii de conducere, in unele cazuri chiar cu incalcarea flagranta a legii. Ceea ce ar putea indica urgenta bagarii pe „felia” Transporturilor a acestora.
La „obiectivele” banoase - Extrem de interesant este si 
faptul ca alte ministere despre care sursele noastre sustin ca sunt pur si 
simplu „asediate” de agentii acoperiti ai DGIPI sunt unele vanate si de 
politiceni, fiind recunoscute drept cele mai banoase din intreg Guvernul. Firesc 
astfel ca se nasc serioase semne de intrebare asupra faptului ca sediile 
centrale sau ale structurilor apartinand Ministerului Dezvoltarii Regionale si 
Administratiei Publice sau Ministerului Economiei sunt ticsite de ofiterii de 
informatii ai „Doi s’un sfert”. Mai ales ca, dupa stiinta noastra cel putin, nu 
prea avem habar de nici macar un singur caz rezolvat de procurorii anticoruptie, 
cei care au legal „in grija” respectivele „obiective”, in urma vreunui pont 
primit de la serviciul secret al MAI. ... Acum este greu de spus pana unde vor 
merge respectivii agenti cu „acoperirea” lor, dar normal ar fi ca, in cele din 
urma, misiunile lor de infiltrare sa se soldeze si cu rezultate concrete pe 
linia muncii operative specifice. Pentru ca, altfel, jocurile cu uriase 
implicatii financiare facute de acestia s-ar putea dovedi extrem de periculoase. 
Mai ales ca este greu de crezut ca, desi oficial au fost trecuti in subordinea 
directa a cancelariei premierului, acestia ar fi raportat pana acum, de exemplu, 
despre misiunea desfasurata in sediul Ministerului Transporturilor. Unde, din 
doua una: ori il fileaza pe Dan Sova, ori il consiliaza cum e cu  „acoperirea”… 
Insa oricare ar fi adevarata misiune indeplinita, bine ca exista si „dublajul” 
necesar pentru ca politicienii si functionarii care isi bat joc de bugetul 
institutiei sa nu scape nepedepsiti.


Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu