
joi, 15 noiembrie 2018

luni, 12 noiembrie 2018

„Impozitul asupra veniturilor suplimentare offshore (...) se calculează prin aplicarea unuia sau unor procente de calcul, după caz, asupra veniturilor suplimentare obţinute din vânzarea gazelor naturale extrase din perimetrele offshore, aşa cum acestea sunt determinate potrivit Anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta lege, impozit din care se deduce valoarea investiţiilor în segmentul upstream. Impozitul asupra veniturilor suplimentare offshore ţine seama de preţul de referinţă stabilit de ANRM pentru calculul redevenţelor. Tranzacţiile desfăşurate sub preţul de referinţă se impozitează la preţul de referinţă. Procentele de calcul a impozitului se calculează pe baza preţurilor de vânzare a gazelor naturale practicate de către titularii de acorduri petroliere referitoare la perimetre petroliere offshore pe baza grilei de preţuri ajustate anual începând cu 1 ianuarie 2019 cu indicele anual al preţurilor de consum, după cum urmează: 30% din venitul suplimentar pentru preţurile de până la 85 lei/MWh inclusiv, 15% din veniturile suplimentare obţinute în urma practicării unor preţuri mai mari decât 85 lei/MWh şi mai mici sau egale cu 100 lei/MWh, 30% din veniturile suplimentare obţinute în urma practicării unor preţuri mai mari decât 100 lei/MWh şi mai mici sau egale cu 115 lei/MWh”, se arată în actul normativ.
vineri, 19 octombrie 2018
ATENTIE - Modificările adoptate de Parlamentul României la Codul penal și de procedură penală slăbesc eficiența sistemului judiciar penal în privința luptei împotriva corupției, crimelor cu violență și crimei organizate, se arată într-un comunicat transmis vineri de Comisia de la Veneția.
Comisia de la Veneția recomandă autorităților române să facă o reevaluare completă a tuturor amendamentelor aduse ambelor coduri, printr-un proces larg și eficient de consultare publică, pentru a veni cu propuneri legislative solide și coerente, care să beneficieze de un sprijin larg din partea societății românești, să țină cont de standarde de aplicabilitate, și să urmeze recomandările Curții Constituționale, mai precizează comunicatul. Comisia amintește faptul că pe 12 octombrie CCR a decis că peste 60 de articole din Codul de procedură penală sunt neconstituționale și este așteptată o decizie CCR și în cazul Codului penal. Comisia de la Veneția a adoptat, cu unele modificări, și opinia preliminară din luna iulie privind legile justiției. Opinia Comisiei critică faptul că aceste legi vor afecta eficiența, calitatea și independența sistemului judiciar.
Comisia de la Veneția recomandă autorităților române să facă o reevaluare completă a tuturor amendamentelor aduse ambelor coduri, printr-un proces larg și eficient de consultare publică, pentru a veni cu propuneri legislative solide și coerente, care să beneficieze de un sprijin larg din partea societății românești, să țină cont de standarde de aplicabilitate, și să urmeze recomandările Curții Constituționale, mai precizează comunicatul. Comisia amintește faptul că pe 12 octombrie CCR a decis că peste 60 de articole din Codul de procedură penală sunt neconstituționale și este așteptată o decizie CCR și în cazul Codului penal. Comisia de la Veneția a adoptat, cu unele modificări, și opinia preliminară din luna iulie privind legile justiției. Opinia Comisiei critică faptul că aceste legi vor afecta eficiența, calitatea și independența sistemului judiciar.
miercuri, 17 octombrie 2018
marți, 16 octombrie 2018
vineri, 5 octombrie 2018
Abonați-vă la:
Postări (Atom)